Комплексний агромаркетінг

Проведення маркетингових досліджень аграрного ринку

На основі маркетингових досліджень, сукупного аналізу ринку, вивчення діяльності компанії надаємо комплексну стратегію ведення бізнесу.

Вихід на ринок нової компанії або продукції потребує повноцінного аналізу стану ринку та потенційного споживача. Для цього треба провести ряд досліджень та врахувати велику кількість змінних, в тому числі: 

 

  • PEST- аналіз. Виявлення і прогнозування трендів;
  • Побудова прогнозу розвитку ринку;
  • Оцінка ємності ринку;
  • Визначення частки ринку;
  • Виявлення конкурентних переваг і прихованих проблемних точок;
  • SWOT-аналіз;
  • Дослідження споживачів;
  • Визначення сегментів ринку, розрахунок ємності, стратегія просування товару в сегмент;
  • Аналіз інформаційного поля;

 

Підсумком такої роботи є формування завдання і складання плану маркетингової стратегії, плану реалізації маркетингових заходів для досягнення поставлених перед компанією цілей. Дається чітко прописані дії і порядок їх виконання з метою отримання результату.

 

Розробка маркетингової стратегії для аграрних та продуктових компаній може включати наступні блоки та етапи:

 

Блок І. КОМПЛЕКС РОБІТ. АНАЛІЗ І РОБОЧА ГІПОТЕЗА

 

Етап 1. Формування фокус групи. Проведення кабінетних досліджень. Аналіз каналів комунікацій. Складання портрета споживача і сегментація цільової аудиторії (ЦА). Прогноз тенденцій в галузі в загальному і в розрізі конкретних продуктових груп і сегментів ЦА. Вироблення робочої гіпотези. Підготовка списку рекомендацій і необхідних якісних і кількісних досліджень ринку. Даний етап включає написання звіту.

 

Етап 2. Вивчення думки потенційного споживача. Визначення болей і потреб кожної ЦА. Проведення глибинних інтерв'ю та соцопитувань. Обробка, відцифровка даних досліджень.

 

Аналіз матеріалів проведених досліджень, порівняння їх з даними Desk research і даними про мотивації цільової аудиторії. Корекція гіпотези.

 

Блок II. КОМПЛЕКС РОБІТ МАРКЕТИНГОВА СТРУКТУРА

 

Етап 1. Стратегія маркетингу. Рекомендації по асортименту, що надаються і цінового позиціонування. Рекомендації необхідних інструментів залучення цільової аудиторії - Комплексна стратегія. План етапів впровадження. Точки контролю. Звіт.

 

Етап 2. Комунікаційна стратегія. Загальна стратегія PR - Розробка комунікації на різні групи ЦА. Формування переліку лідерів думки, формування бюджету та плану етапів впровадження. Побудова стратегії представленості в медіа.

 

Блок ІІІ. КОМУНІКАЦІЇ І ЗАХОДИ МАРКЕТИНГУ

 

Створення PR-матеріалів на необхідні теми. Розміщення в мережі інтернет з урахуванням найбільш оптимального та ефективного впливу на цільову аудиторію. Розробка ключових повідомленнь для кожної групи ЦА.

 

Комунікаційний план на період (включаючи план-графік, частотність і бюджетування). Копірайтинг статей під запити профільних ресурсів. Генерація статей для просування. Робота з лідерами думок, контроль ЗМІ та графіка виходу матеріалів.

 

 

Хочете поставити запитання ?

Заповніть форму і ми вам передзвонимо

Написати нам