Комплексний агромаркетинг

Проведення маркетингових досліджень аграрного ринку

На основі маркетингових досліджень, сукупного аналізу ринку, вивчення діяльності компанії надаємо комплексну стратегію ведення бізнесу.

Комплексний агромаркетинг – це рішення для вашого бізнесу з використанням сучасних інструментів, які індивідуально підібрані для кожної конкретної ситуації і проекту, а також є найбільш ефективними в рамках певної мети і ресурсів.

 

Ми підбираємо інструменти не за фактом їх існування. Тому навряд зможемо допомогти вам у запиті «Нам обов'язково потрібна контекстна реклама, SMM чи таргетинг, тому що так роблять всі».

 

Продуктивними та дієвими наші рішення будуть тільки за наявності чітко визначених завдань і цілей: «Нам потрібно збільшити кількість лідів / конверсію / частку бізнесу на ринку».

 

Радо допоможемо і на етапі формулювання вірних завдань і цілей, якщо ви їх ще для себе не окреслили.

 

Отже, ми пропонуємо:

 

Індивідуальний підхід до кожного конкретного виду бізнесу з урахуванням аналізу конкурентів, ніші і підбору відповідних інструментів.

Універсального рецепта просування, який підходив би всім в однаковій мірі, не існує.

Саме тому важливо розробити правильну маркетингову стратегію, розрахувати цілком конкретні цифри по досягненню цілей і спрогнозувати можливі результати.

 

Єдина стратегія інтернет-маркетингу. Адже якщо такої немає і просуванням бізнесу займаються окремі підрядники, ніяк не пов'язані один з одним, і які не пересікаються в ході роботи, навряд чи це принесе позитивні результати навіть при використанні декількох каналів/інструментів одночасно.

 

Комплексний агромаркетинг включає в себе наступні інструменти просування:

 

·       Аналітика та аналіз ринку (ніші, конкурентів, цільової аудиторії)

·       Оптимізація сайту (поліпшення користувацького досвіду, збільшення швидкості завантаження сторінок та інше)

·       Контент-маркетинг (наповнення сайту, створення продаючих текстів, написання статей для блогу і постів для соціальних мереж, лендінгів)

·       Контекстна та таргетована реклама

·       SEO (пошукова оптимізація)

·       SMM (social media marketing – робота з просування компанії, товарів і послуг в соціальних мережах)

·       PPC (аналіз, налаштування та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників в Google)

·       Відео-маркетинг (створення відеоконтенту для генерації лідів)

·       Email-маркетинг

·       SERM або управління репутацією

 

Всі підходи, перераховані вище, можна використовувати і окремо, проте вони не так ефективні, як в комплексі. Завдяки тому, що в процесі просування бренду працюють відразу всі канали, результати комплексного інтернет-маркетингу краще і відчутніше.

 

Хочете кардинально відрізнятися від конкурентів? Мрієте, щоб споживачі обирали саме вас серед учасників всього ринку? Тоді ви знаєте, що робити.

 

Хочете поставити запитання ?

Заповніть форму і ми вам передзвонимо

Написати нам

популярне в нашому блозі

Увесь блог