Комплексний агромаркетинг
Проведення маркетингових досліджень аграрного ринку
На основі маркетингових досліджень, сукупного аналізу ринку, вивчення діяльності компанії надаємо комплексну стратегію ведення бізнесу.
Комплексний агромаркетинг – це рішення для вашого бізнесу з використанням сучасних інструментів, які індивідуально підібрані для кожної конкретної ситуації і проекту, а також є найбільш ефективними в рамках певної мети і ресурсів.
Ми підбираємо інструменти не за фактом їх існування. Тому навряд зможемо допомогти вам у запиті «Нам обов'язково потрібна контекстна реклама, SMM чи таргетинг, тому що так роблять всі».
Продуктивними та дієвими наші рішення будуть тільки за наявності чітко визначених завдань і цілей: «Нам потрібно збільшити кількість лідів / конверсію / частку бізнесу на ринку».
Радо допоможемо і на етапі формулювання вірних завдань і цілей, якщо ви їх ще для себе не окреслили.
Отже, ми пропонуємо:
Індивідуальний підхід до кожного конкретного виду бізнесу з урахуванням аналізу конкурентів, ніші і підбору відповідних інструментів.
Універсального рецепта просування, який підходив би всім в однаковій мірі, не існує.
Саме тому важливо розробити правильну маркетингову стратегію, розрахувати цілком конкретні цифри по досягненню цілей і спрогнозувати можливі результати.
Єдина стратегія інтернет-маркетингу. Адже якщо такої немає і просуванням бізнесу займаються окремі підрядники, ніяк не пов'язані один з одним, і які не пересікаються в ході роботи, навряд чи це принесе позитивні результати навіть при використанні декількох каналів/інструментів одночасно.
Комплексний агромаркетинг включає в себе наступні інструменти просування:
· Аналітика та аналіз ринку (ніші, конкурентів, цільової аудиторії)
· Оптимізація сайту (поліпшення користувацького досвіду, збільшення швидкості завантаження сторінок та інше)
· Контент-маркетинг (наповнення сайту, створення продаючих текстів, написання статей для блогу і постів для соціальних мереж, лендінгів)
· Контекстна та таргетована реклама
· SEO (пошукова оптимізація)
· SMM (social media marketing – робота з просування компанії, товарів і послуг в соціальних мережах)
· PPC (аналіз, налаштування та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників в Google)
· Відео-маркетинг (створення відеоконтенту для генерації лідів)
· Email-маркетинг
· SERM або управління репутацією
Всі підходи, перераховані вище, можна використовувати і окремо, проте вони не так ефективні, як в комплексі. Завдяки тому, що в процесі просування бренду працюють відразу всі канали, результати комплексного інтернет-маркетингу краще і відчутніше.
Хочете кардинально відрізнятися від конкурентів? Мрієте, щоб споживачі обирали саме вас серед учасників всього ринку? Тоді ви знаєте, що робити.
Останні роботи
Вcі роботыДизайн етикетки для крем-меду Бартнік
Розробка дизайну етикетки крем-меду компанії Bartnik
Дизайн стіків меду Бартнік
Розробка дизайну стіків для меду компанії Bartnik
Розробка логотипу для готелю ZASLAV
Дизайн логотипу та розробка фірмового стилю для готелю ZASLAV
Дизайн листівки для компанії Zernari
Розробити дизайн та друк буклета "під ключ"
Дизайн презентації для компанії "ОЛИС"
Розробити дизайн презентації "під ключ"
Розробка сайту Union Millers of Ukraine
Розробити інформаційний ресурс борошномельної галузі України
Хочете поставити запитання ?
Заповніть форму і ми вам передзвонимо