Тема блога:

Тестовая новость

Тестовая новость

Новые формы: 11 главных трендов в дизайне упаковки в 2020

Современные дизайнеры выходят за пределы формы дизайна - от функции к эстетике. Среди новых тенденций - метаморфозы, ретрофутуризм и упаковка, рассказывает историю. Портал MMR.ua выделил 11 топ-трендов в дизайне упаковки 2020 года, основываясь на данных австралийской компании 99designs.com, которая управляет платформой для дизайнеров фрилансеров, сводя их с заказчиками. RAU публикует адптовану версию статьи.

Современные дизайнеры выходят за пределы формы дизайна - от функции к эстетике. Среди новых тенденций - метаморфозы, ретрофутуризм и упаковка, рассказывает историю. Портал MMR.ua выделил 11 топ-трендов в дизайне упаковки 2020 года, основываясь на данных австралийской компании 99designs.com, которая управляет платформой для дизайнеров фрилансеров, сводя их с заказчиками. RAU публикует адптовану версию статьи.

 

 

Упаковка, яка розповідає історію

 

Якщо бренди хочуть встановити зв’язок зі своїми покупцями в 2020 році, упаковка їх продуктів повинна розказувати історії. Це особливо важливо для продуктів, які продаються онлайн, оскільки їх не можна відразу побачити і помацати.Передбачається, що в 2020 році бренди зроблять більш комплексний підхід до дизайну упаковки і будуть використовувати її для донесення ключового повідомлення та побудови більш глибокого зв’язку з покупцями.

 

Метаморфози

 

 

Компаніям потрібно створювати щось унікальне і значуще, що знаходить відгук у покупців. Ось чому одним із трендів стануть метаморфози, коли один елемент дизайну трансформується в інший. Наприклад, птахи стають фруктами, ландшафт – тваринами і так далі.

Ретро і футуристичний дизайн можуть чудово уживатися разом, викликаючи почуття ностальгії й очікування. У 2020 році дизайнери будуть використовувати існуючий тренд градієнта (плавний перехід одного кольору в інший, при цьому кількість кольорів не обмежена – прим. ред.) в якості відправної точки для створення упаковки, яка буде об’єднувати елементи ретро і футуризму для створення незабутнього дизайну.

 

Ця тенденція виведе градієнти на наступний рівень, розмиваючи краї, створюючи більш абстрактний вид, який буде виглядати ультрасучасним в 2020 році.

Крім того, очікується, що дизайнери застосують розмиття до зображень, створивши ефект абстрактного градієнта, який приверне споживачів, оскільки вони спробують розгледіти зображення за розмиванням.

Оцініть статтю, ми будемо дуже раді

Джерело: web.art